Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- Księga uchwał i zarządzeń dyrektora przedszkola,
- Spis inwentaryzacyjny,
- Planowanie, sprawozdawczość,
- Rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- Ewidencja dzieci w przedszkolu,
- Księgi dzieci zamieszkałych w rejonie przedszkola (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
- Ewidencja dzienników przedszkolnych,
- Rejestr korespondencji,
- Ewidencja wyjść służbowych,
- Protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- Protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- Rejestr aktów i zaświadczeń, (awans zawodowy nauczyciela),
- Rejestr wypadków dzieci,
- Zestawienie raportów miesięcznych stołówki przedszkolnej.
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urzęd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), zwanym jako „RODO", rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, godnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach: dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 07-11-2023 - Edycja treści
- 10-05-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 56